استاد گفت:«وقتی اتفاق بیفته که دیگه خیلی دیره» به استاد لبخند زدم. حس می کردم از چیزی حرف میزنه که میفهمم.استاد پرسید: «سخنرانی هِروِه رو گوش کردی؟» گفتم: «بله!»-بیست سال قبل توی یه کنفرانس سخنرانی هر لحظه......ما را در سایت هر لحظه... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 0:12